strange days


Först och främst så jag får det ur systemet, Spaninen mot Holland i VM final! Holy shit!

Sådär ja, nu kan jag istället skriva om någonting helt annat. Måla staket anser jag numera kanske vara något av det lättaste man kan göra, men ack så tråkigt och tidskrävande. Det enda som man egentligen är nöjd med efter en förmiddags "arbete" är nöjdheten av att se det ser bra ut, samt att ens bränna fått jobba lite. 

Ungefär något i den stilen. Måste säga att dagarna just nu går sjukt långsamt, skönt men ändå brutalt jobbigt på sitt sätt. Varför det är jobbigt tänker jag inte berätta! ;)

Njut nu annars till detta underbara citat från tvserien Entourage. Säger bara Johnny Drama.   

Let's hug it out bitch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback