Lazy sonday

Ibland ställer jag mig själv frågan, varför är söndagar så j*vligt tråkiga. Troligtvis kan ingen direkt svara på det, folk kan trycka på knappen "jobb och skola" som de största exempel. Emellertid känns de väldigt troliga men ändå inte. Det är bara en känsla ;) annars har söndagen bestått av sol(läs: halv molningt med lite sol) samt bad och lite "musiklirande" och givetvis lite entourage till frukost.   

Och andra sidan väntar en ny vecka, och om någon skulle påstå att förra veckan var underbar tack vare solen, skulle jag självklart hålla delvis med, men knappast fullt ut. Behöver nog inte säga mer (:

Såhär roligt blir ett söndags inlägg, lite bättre ändå än vanligtvis känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback